Juldagen var en fin dag

Såhär fint var det på juldagen i stugan. Jag och kusin Maya gick ut en sväng och tog lite kort vid vattnet, det var även väldigt kallt.
Julafton var väldigt mysig och efter bidrag i pengar till något jag ville så for jag och köpt en mobil idag! Det ganska så välbehövligt då min gamla iphone 4s inte riktigt orkade med... kunde inte uppdatera några appar(kanske var en enkel lösning men jag försökte med allt med det enda som hände när jag trycket på uppdatera så öppnades appen? märkligt!) sen så var ju hela framsidan spräckt i tusenbitar från i somras, och låsknappen har sjunkit in och vill inte fungera ibland så jag kände att jag behövde en ny, så jag passade på och köpte en sony xperia Z3 på mellandagsrean. Den sitter mycket fint i handen och jag håller nu på att måsta lära mig den. OCH EN SAK!
Någon som vet hur man gör så att mina vänner med imessage ska skicka sms till mig fortfarade skickas på imessage och inte till min mobil? Tex, om jesper med en iphone ska smsa mig nu så skickas smset fortfarandes till imessage även fast jag tagit bort det från mitt nummer genom apples hemsida? Tar det några dagar innan det börjar funka eller? Om ni vet snälla hjälp mig!!
Kram kram nu ska jag fortsätta pilla på min mobil.
Allmänt | |
Upp