Gymnastikavslutning

Goddag! 
Dagen erbjöds lite skola med lite innebandy på morgonen. Superkul! haha det är alltså så att jag ska med på skol-sm med innebandy som känns så himla kul och jag är så glad att jag får spela! Har inte spelat innebandy på länge och jag saknar det jättemycket och jag har inte tid att göra det på min fritid så det är så härligt! Så jag åkte på innebandyspåret och på måndag så ska vi till Gävle och spela, superkul. Känner mig ganska så krasslig med klubban och rätt så osäker men hoppas det hinner släppa!
 
Efter skolan ruschade jag hem med bussen, powerwalkade från busshållplatsen för att baka kola inför gympaavslutningen, hann slå in ett paket och äta lite macka innan det bar av till hallen som jag spenderade mig kväll i. Så stressig miljö men det gick ju bra ändå, alltid kul med gymnastik!
 
Allmänt | |
Upp