Hårddisk

God jul på er alla i efterskott!
En av mina julklappar var en hårddisk av mamma och pappa och det var ju superbra eftersom att just nu så är alla mina bilder utspridna på 4 olika ställen så hade varit skönt att kunna få dom på ett och samma ställe! Dessutom skulle jag behöva rensa bland alla mina bilder! När vi köpte våran första systemkamera så gick jag och moa omkring och tog kort på allt och alla och då minst 10 bilder på samma blommblad... med dålig skärpa och sånna bilder är jag inte så intresserad av och skulle behöva rensa bort dom. 
Hade en jättetrevlig julafton och vi var lite fler än vad vi brukar vilket var supermysigt och är fruktansvärt tacksam för det jag fick! Julafton är verkligen favorithögtiden och jag vill inte bli gammal och växa ifrån det! KRAMISAR
 
Allmänt | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt med en hårddisk! :)

Upp