Om det kunde sett ut såhär nu

 Vinterbild från 2011, då var den mycket fin! Numera är det bara slask allt jämt och skulle vi få minusgrader och snö så är det borta 3 dagar senare.. tråkigt tycker jag
 
MALIN ÄR DESSUTOM ÖVERLYCKLIG, för hon har fått operationstid den 10 februari och hon är så glad!!! haha äntligen säger jag! Snart har ett år gått utan att jag gått en dag utan att haft ont.. jag har glömt bort hur det känns att kunna resa sig efter ha suttit ett tag utan att behöva halta de första stegen för det gör så ont, eller att kunna göra ett helt vanligt benböj eller kunna göra någonting utan att vara rädd för att trampa snett, eller få en svullen fot dagen efter om jag ansträngt den mer än att gå.. Så ja jag är överlycklig och jag hoppas verkligen att det kommer bli bra, ska opereras på sportmedicin så det känns tryggt och säkert!
Kvällen som kommer blir nog en myskväll med ett träningspass och sedan mys med Jesper, det blir mycket mycket skönt! ha de bra!
 
 
Foto, Rehab | |
Upp