Allt det dåliga kan medföra bra saker

Lite vad som har runnit ner i min mage under den senaste tiden. Favoriten måste nog vara lasagnen eller den grillade pizzan! Har ni inte smakat grillad pizza så är det ett stort tips, man köper en pizzasten så lägger man den på grillen och sedan pizzan på en pizzaplåt in där så blir det smaskens efter ett tag!
 
Det är en hel del plugg nuförtiden och jag är så less på det! Vill helst bara ligga hemma och se på grey's anatomy men det är inte riktigt ett val.. Har muntligt prov i historia nästa vecka om 1800-talet och jag avskyr verkligen historia! Det enda som kan vara interessant att läsa om är krig och deras betydelser osv. Sen har jag även matteprov på kap 2 och jag säger det igen, jag förstår verkligen inte det vi håller på med nu... och jag vill verkligen inte lägga ned tid på att räkna matte på min fritid, jag vägrar!
 
Att det är fredag idag är det nog inte många som missat, och det känns otroligt skönt det känns som att veckorna bara flyger förbi och det gillas verkligen! Som ingen heller säkert missat så ska det ske en solförmörkelse idag och jag är så nyfiken på vad som kommer hända, dagen till ära bjöd ju även på världens blåaste himmel så vi här uppe i norr lär väl märka en skillnad på ljuset! Har även sovmorgon idag men klev upp tidigt med jesper och nu ligger jag i soffan och försöker skriva lite på mitt svenska tal och frågorna till det muntliga historiaprovet. Hoppas att alla får en bra dag hejhej
 
Babbel, Mat, Skola | |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mums!

Svar: jajjamen!
Malin Lundgren

#2 - - sarah:

Hej allt bra

#3 - - ExklusivaMoi:

Hemlagad pizza... DET ska jag bannemej göra snart! Men denna vecka är det mye restaurangbesök och påskmiddagar så det får bli nästa vecka när all min påsk-ståhejjet är över ;)... men sen jädrans ska det bli pizzadeg så det står härliga till!!

Svar: men så bra du får gärna höra av dig om resultatet på pizzan! :)
Malin Lundgren

Upp