Framkalla bilder

Jag har suttit nu i några dagar med att kolla igenom massa album på datorn för att kolla vilka bilder som jag skulle vilja framkalla. Det är så mycket roligare att kolla på bilder i händerna än bilder på datorn.
 
Skolan går framåt och det funkar väl.. Dagarna går så himla sabbt och det är jag verkligen glad över! Både måndagar och onsdagar är ju en dröm och ännu bättre blir det efter jul då jag läst klart religion, skönt! 
 
Har även varit hos sjukgymnasten igen och nu har vi förstått varför jag har så ont, hon upptäckte att jag har överpronation (går på insidan av foten) så det var två senor på insidan som var överansträngda och inflammerade även att det hade något med att jag är väldigt plattfot att göra, så nu måste jag gå in riktiga friluftsskor med speciella inläggssulor haha asså så fult med det är 100% värt det om jag slipper ha ont!
 
Spännande att vi också gått upp till division 2 då det var ett lag som tackade nej och vi fick chansen, det är med blandade känslor för alla tror jag! Vi hade möte i 2h 30min innan vi fattade ett beslut.
 
 
Allmänt | |
Upp