London haul del 1

Denna väska är från Primark och kostade 12 pund om jag inte minns fel så cirka 130-150, ja den var jättebillig men ja också sämst kvalite. Hann använda den cirka 6 gånger och sen gick axelbandet sönder.. tråkigt för jag gillade verkligen den då det var perfekt storlek!
Den här påsen var nog det dyraste jag köpte.. gick på ca 850kr. Den innehöll ett nagelkit som inehöll en jättebra nagelfil, en såndär fil som gör nageln platt och len?, nagelbandsolja och en bodylotion. Sen en ansiktstvätt som är JÄTTEBRA och luktar JÄTTEGOTT, man ska gnugga in den utan vatten i ansiktet så lossnar det massa hud typ.. och till sist en bodyscrub som gör huden så len och mjuk! Jag tog det i doften patchouli och det luktar ljuvligt! Ett tips om ni är i London så om ni är påväg till victoria secret kolla på höger sida efter Sakaré!
Hade tydligen ingen bättre bild men det är ett träd med kristaller som löv typ, jag köpte den på en marknad för 10 pund tror jag och det är handgjorda och det fanns olika färger på kristallerna och alla hade en egen betydelse! Superfint så jag köpte det till mamma!
Skärp, 3pund primark. Behövde ett skärp så det var ju bra! Märkte dock när jag kom hem att det var superlångt men det gick ju att fixa!
Liten handväska  8pund primark
handsprit bodyshop 1,5 pund kanske något sånt det var 3 för något och vi delade det jag
Balsam 1pund på pundstore, luktar himmelskt!
Hårsnoddar primark, 4 för 1pund tror jag. De funkar sådär...
 
Sen köpte jag ett par solisar för kanske 5 pund på gatan bara typ och säkert något jag glömt men kan ju säga det sen då, kramkram ha en fin lördag!
 
 
Inköp | |
Upp