och efter allt så vet hon ändå det, hon vet det allt för väl

 
 
Foto | |
#1 - - ExklusivaMoi:

Åååh vad jag gillar bilden högst upp!! Hur får man till dessa bilderna... vet att det är ljus osv men finns det några knep till att få det så?? Sådana bildkvalité är det jag vill lära mig mer på =)

Svar: Åh vad roligt att du undrar! Det jag har gjort är att göra hela bilden mörkare och sedan mörkat ner himlen lite mer, sedan har jag ökat skärpan otroligt mycket och lagt på lite orangeaktigt färgfilter som jag dragit ner opariteten på! Allt detta är gjort i photoshop! :)
Malin Lundgren

#2 - - ExklusivaMoi:

Tackar så ödmjukt för svaret =D... så roligt att lärs sig något nytt! Det är nog så, oavsett hur fina bilder man kan ta så blir det alltid lite extra när man gör i photoshopen som slut tuschen av det hela. Är nyfiken på det där med RAW... men en sak i taget, vill lära mig mer å bli säkert med foto-grunderna först innan nästa moment liksom! TACk igen...

Svar: ingen fara! Det är verkligen jättekul med photoshop och bildbehandling man kan verkligen göra allt! Det var roligt att du fråga och roligt att jag kunde hjälpa! kram :)
Malin Lundgren

Upp