Adidas originals

Sökte efter en bakgrund med adidas originals märket på men hittade ingen så jag tog det i egna händer och gjorde egna med mina egna bilder, jag är nöjd och tycker att dom duger!
 
Dagen har inte varit den bästa och det är inte mycket som har gått bra... Jullovet behövs nu för jag har ingen energi för skolan överhuvudtaget! Skrev mitt sämsta prov någonsin idag och jag ser inte framemot att få tillbaka det.. men får tänka att det finns ett liv utanför skolan också och vad kommer detta göra om hundra år!
 
Det blev bättre då jag mötte upp Linn på stan för att handla lite krimskrams småstressade sedan hem för att slänga i mig lite gröt och fara på gympaträning för våra gymnaster, dom var superduktiga idag och fick testa på airtracket idag och det gick överraskande bra! En kvart efter vår träning slutat började min egen träning som började bra men foten sa emot och jag blev sur. Linda var där så hon körde styrka med oss vilket alltid är kul!
 
Så vad nu? Jo jag sitter och vill sova men kan inte för det är 1000 saker som måste göras och det finns inte så mycket tid! Vill att tiden ska stanna och jag kan hinna ikapp det för att sedan startas igen om det gjorde en mening.. Jaja dags att ta tag i dessa saker nu då! Kram och hej från mig!
 
Allmänt | |
#1 - - Paulina Suonvieri:

Är du kanske en hälsointresserad tjej, har jag fel? :) Ville bara säga att jag just nu har en superenkel tävling på min blogg där du kan vinna 3 produkter från FINESSGURU! Denna tävling avslutas imorgon så det gäller att passa på om man vill får möjligheten att få en tidig julklapp! :D

Ha det bra!

#2 - - SOFIA:

De var jättesnygga ju :)

Svar: åh tack så jättemycket :D
Malin Lundgren

Upp