SOMMAR

 
Åh äntligen så har vi fått oss lite sommar och värme!
Jag har min mobil på lagning så därför använder jag mig nu utav iphone 4s som suger menmen det är en mobil iallafall! Idag har jag varit ledig vilket var väldigt skönt då det har varit väldigt bra väder, så jag har bara chillat solat lite hjälpt mamma måla bräder till framtida solbädd och blomlåder, har sågat brädor åt pappa, sprungit med bruno och badat honom så har varit hemma och tagit det lugnt! Imorgon jobbar jag men tur är så går det ganska snabbt, jag sommarjobbar på konsum här så det är rätt så najs faktiskt! 
Igår så spontan for jag och isabelle till konsum och köpte blekning och for till henne så drog hon slingor på mig för att ljusa upp håret lite, det blev superbra dock så rann det igenom lite färg genom hättan så har några prickar men det gör inget! Sedan myste vi ganska så länge ute på hennes altan med filtar och lite gotta, supermysigt var det!
Vi höres allihopa kramkram!
 
Allmänt | |
#1 - - Erika:

Lät som du haft en fin dag :)

Svar: Ja en superskön dag! :)
Malin Lundgren

#2 - - ★ Discosallad ★:

Ja, det är riktigt härligt med sommar! :-)

Svar: Ja verkligen! :)
Malin Lundgren

#3 - - starsinlife.blogg.se:

Mysigt! Fina bilder :)

Svar: Men tack så jättemycket! :)
Malin Lundgren

#4 - - Linn Strömberg:

Åh vad härliga bilder! Hoppas du får tillbaka mobilen snart :)

Svar: Åh tack så jättemycket! Ja det hoppas jag med! :)
Malin Lundgren

#5 - - Emma & Julia:

Ja visst är det härligt med lite sommarvärme!! Superfina bilder du har tagit :)

Svar: Verkligen superskönt! Men tack så jättemycket! :)
Malin Lundgren

#6 - - iisa:

Härliga somriga bilder ^^

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Lundgren

#7 - - Prietha:

Jättejättefina bilder!!

Svar: men åh tack så mycket! Kram
Malin Lundgren

#8 - - Skogsraah ☾:

Så härligt alltså :)

Svar: Ja verkligen!:)
Malin Lundgren

#9 - - Yohanna af Skovde:

Vilka härliga bilder du tar! Vad använder du?

Svar: Tack så jättemycket, En nikon D90 och http://www.cyberphoto.se/info.php?article=Ni50_18G detta objektiv
Malin Lundgren

#10 - - Julia:

härliga bilder :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Malin Lundgren

#11 - - Elin:

Härligt :D

Svar: Ja verkligen! :D
Malin Lundgren

#12 - - Henrietta Nylund:

Superhärliga bilder ju!

Svar: Tack så mycket!
Malin Lundgren

#13 - - Vanessa andersson:

ja äntligen lite sol och värme!! Otroligt vackra bilder :)

Svar: ja det är så skönt! Tack så jättemycket!:)
Malin Lundgren

#14 - - ♀ P E A C E R E V ♀:

Va nice att du är nöjd med resultatet och kul med lite spontanitet ^^

Svar: Ja det var ju jätteroligt! :)
Malin Lundgren

#15 - - Viktoria Eriksson:

härligt, så fina bilder! :)

Svar: tack så mycket! :)
Malin Lundgren

#16 - - Fani:

Grymma sommarbilder :) Det där med sprucken mobilskärm känns ju alltför bekant alltså, haha xD Hänt mej hur många gånger som helst typ.
Vad använder du för kamera föresten om man får fråga? :) Kram!

Svar: men tackar! haha ja det händer allt för ofta menen!Jag har en nikon D90 men jag skulle säga att det är objektivet som gör bilderna det är ett fast objektiv 50mm med 1,8 bländartal, http://www.cyberphoto.se/info.php?article=Ni50_18G ett sådant är det och det är verkligen värt pengarna! Kramkram!
Malin Lundgren

Upp