Aldrig att jag tänker låta det stå i min väg för att fortsätta gå

 Fler bilder från denna fotografering, Moa skulle fota till skolan så vi gick upp i berget mittemot och knäppte lite bilder och jag blev iallafall nöjd så hoppas moa också blev det! Lovet har spenderas mest framför tv för att titta på Grey's anatomy. Har väl hunnit se 2 säsonger så vi matar på. Dagen till ära bjuder på träning mot kvällen som jag tänkt fara och titta på! Ha en bra Torsdag alla!
 
Foto | |
#1 - - Wilma Ahlborg:

Vilka superfina bilder!!

sv: Ja visst är dom, älskar hår-inspo! Kramis

Svar: Tack såå mycket, kramkram
Malin Lundgren

#2 - - Malin Lindgren:

Så fina bilder verkligen *_*

Sv: Vad bra att du tyckte om även de sponsrade inlägget. Jag har väl lite kalla fötter inför sponsrade inlägg då jag vet många tappar läsare och likande. Jag håller ju då mitt "värde" och bloggar bara om saker jag vill bli sponsrad av och passar in på min blogg, exempelvis så skulle jag ALDRIg kunna blogga om exempelvis fotbollsföreningar, då det varken är något jag gillar eller något som rör min blogg. :)

Svar: Tack så mycket! Ja det låter verkligen bra! :)
Malin Lundgren

#3 - - Malin Lindgren:

Så fina bilder verkligen *_*

Sv: Vad bra att du tyckte om även de sponsrade inlägget. Jag har väl lite kalla fötter inför sponsrade inlägg då jag vet många tappar läsare och likande. Jag håller ju då mitt "värde" och bloggar bara om saker jag vill bli sponsrad av och passar in på min blogg, exempelvis så skulle jag ALDRIg kunna blogga om exempelvis fotbollsföreningar, då det varken är något jag gillar eller något som rör min blogg. :)

#4 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack snälla du! kramar!:)
Malin Lundgren

#5 - - Henrietta Nylund:

Superfina bilder!

Svar: Åh tack så mycket fina du!
Malin Lundgren

#6 - - Marie:

Så fina bilder!

Svar: Tack så jättemycket!
Malin Lundgren

#7 - - Vilma:

Jättefina bilder <3

Svar: Tack så jättemycket! <3
Malin Lundgren

#8 - - Lydia:

Har sett alla säsonger av Grey's, grymt bra är det!

Svar: Ja verkligen, sitter och ser det sent på nätterna som nu!
Malin Lundgren

#9 - - Johanna:

vad fina bilder! den tredje var min favorit :)

Svar: Åh tack så mycket, ja det är nog en favorit för mig med! :)
Malin Lundgren

#10 - - Anonym:

Fina!

Svar: Tack så jättemycket!
Malin Lundgren

#11 - - Erika:

Vilka fina bilder det blev :)

Svar: Tack så jättemycket, jag är faktiskt också nöjd!
Malin Lundgren

#12 - - F E L I C I A:

Så fina bilder!
Älskar kindbenen!!

Svar: Men åh tack så jättemycket snälla du så glad jag blir! kramisar
Malin Lundgren

#13 - - Maria:

så fina foton :)

Svar: Åh tack så mycket fina du!
Malin Lundgren

#14 - - Meg:

Snyggo! Älskar din hatt!

Svar: Åh tack så mycket! Tackar, den är köpt i Grekland!
Malin Lundgren

#15 - - sara:

fina bilder!

Svar: Tack så jättemycket!
Malin Lundgren

#16 - - Sandra Lundin:

Alltså, så otroligt snygga bilder!

Svar: Åh men tack så mycket!
Malin Lundgren

#17 - - Pauline:

fina bilder :)

Svar: tack så mycket!:)
Malin Lundgren

#18 - - Jessica:

Fina bilder :)

Svar: tack så mycket!:)
Malin Lundgren

#19 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vilken himla gullig hatt:)

Svar: åh tack så mycket, den är köpt i grekland
Malin Lundgren

#20 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

Fina bilder :)

Svar: tack så mycket!:)
Malin Lundgren

#21 - - MATILDA ROSQVIST:

Åh fina bilder! :)

Svar: tack så mycket!:)
Malin Lundgren

#22 - - Alicia:

wow så fint!

Svar: tack så jättemycket!
Malin Lundgren

#23 - - sarah:

Åh tack ..fina bildef

Svar: tack så mycket!
Malin Lundgren

#24 - - Linnéa Thell Jansson:

Jättevackra bilder!

Svar: gud tack så mycket!
Malin Lundgren

#25 - - Josephine:

Så fina bilder!

Svar: tack så jättemycket!
Malin Lundgren

#26 - - Malin:

Bra bilder :)

Svar: tack så super mycket blir så glad!:)
Malin Lundgren

#27 - - maria at inredningsvis:

SÅ SÖT hatt:) jag önskar dig en fortsatt vårsolig vecka.

Ny post ute..en ny inredningsbutik ingen får missa :)

LOVE Maria at inredningsvis – inredning it’s, Swedish for decor :)

Svar: tack så mycket och detsamma!
Malin Lundgren

Upp