nike nike nike nike

så jag gillar nike alltså! Jobbigare dag hade jag idag, åkte buss för första gången på typ 5 veckor till skolan och tur var så sov jag hos Jesper så han åkte med mig så det var tur för mig! Aja ryggan gick sönder idag, en finare jag fick av min kära syster från London så då blev jag mindre lycklig.. Fattar ingenting på matten nu haha, samhällsprovet gick inte så bra alls och taxin hem kom 16.35 istället för 16.05 menmen dessa i-lands problem ska man väl inte klaga på!
 
Kvällen till ära blir det ett gympass och sedan säkert mysa resten av kvällen, tänkte försöka orka mig till ett kortare svettpass men får se vad min kära fot palla! Hoppas ni alla får en fin kväll sov så gott!
 
Skola, Träning | |
#1 - - Ebba:

Hoppas att du får en bättre kväll.
Kram <3

Svar: Den blev inte så mycket bättre tyvärr men dagen idag är bra kramkram och tack<3
Malin Lundgren

#2 - - missbmum.blogg.se:

Jätte fina nike träningskläder 😍 kolla gärna in min blogg !

Svar: det ska jag göra!
Malin Lundgren

Upp