Från operationen till nu

 
Lite såhär har det sett ut under loppets gång, dom 2 första bilderna är någon dag efter operation och det hade blödigt igenom en del så jag fick fara och byta plåster och stygnbilderna är 2 veckor efter operationen om jag inte minns helt fel och och den sista bilden är tagen för kanske en vecka sen, har på ett filter på den bilden så ärret är lite mer rött i verkligheten än rosa som det är där.
Roligt att min läkare glömde ett stygn också när dom skulle tas bort, så min faster fick komma och ta det men det gick ju också bra, tror det kan synas på näst sista bilden det kan vara svart/blåa trådar som längst ner mot tårna på ärret. 
 
Sedan är det en väldigt tråkig sak som har hänt så jag är inte på humör för att blogga så kommer nog ta en väldigt lång tid mellan inläggen som det har redan gjort men ja.
 
 
 
Allmänt, Rehab | |
Upp