Tack Tack Tack!

Jag måste börja med att tacka för all fin respons jag fick på förra inlägget, och så fina vänner jag har som bryr sig om en så mycket! Massa kärlek till er mina fina♥ Superkul att det också har börjat titta in en del nya läsare!
 
Idag är det måndag och det har min kropp märkt, varit trött och hungrig hela dagen men det gick hyffsat snabbt så det var ju skönt! Måndagskvällen kommer bestå av god mat, träning och lite plugg med Jesper sen så kommer vi nog att titta litegrann på Paradise Hotel! Jag är så sugen på att baka och göra massa gott men jag orkar eller hinner aldrig.. Kanske slänger ihop en pepparkakslimpa ikväll till kvällsfikat, planerar att jag ska baka massa gott till julafton och köpa massa glögg och njuta! Älskar julen och den är ju snart här, så taggad!!
 
Igår hade vi gympaträning då vi fått två nya tränare som ska vara med oss på söndagar, dom har flyttat hit för att plugga och det är så kul att dom vill komma och träna oss! Våra egna tränare är såklart super super bra men ibland kan det vara bra att få nya ögon som ser saker som ingen sett förrut så det ska nog bli bra. Världens bästa starkaste Malin tittade även förbi och det var så kul att få se henne!
Kramisar!
Saknar världens bästa Vilma som är i USA
 
 
 
Allmänt | |
Upp