Jag går i vinterskor på hösten, alltid förberedd för storm

 
Såhär fint kan det vara klockan 7 på morgonen på havet också. Jag och pappa testade lägga nät i helgen och kan inte säga att vi inte gick med vinst, vi fick ca 50 fina fiskar men.. så var det ju mört så vi kastade ut dom i vattnet igen och dom stackarna som han dö kastade vi iväg till alla fåglar som kom till liv. Vi fick en havsörn på besök också så det var ju inte i onödan vi vaknade iallafall.
 
Dagarna rullar vidare, skolan är lite seg men det dagarna går snabbt så det är väl okej. Snart börjar nog proven dra igång igen så borde göra mig redo snart. Idag hann jag övningsköra en stund och nu så blir det middag sedan fotbollsträning och sedan ska jag vidare till jesper. Börjar 8 imorgon.. känns segt men aja idrott är helt okej ändå så det ska nog gå bra!
 
kramisar
 
Allmänt | |
Upp