turn up the music

 
Gammal sommarbild
 
Hej på er! Dagen började på minerva grunskola -.- då det var dags för skriftliga nationella i engelska, jag är nöjd över det jag skrev också hoppas jag att det duger, vi var klar innnan tio och hade håltimma till kvartöver tolv så vi strosa runt på stan och käkade på frasses. Dagen slutades 20 över 3 ungefär och det är väl helt okej! Är ledig imorgon ingen aning om varför också är man ju ledig på 1 maj som förövrigt är pappas födelsedag, så detta kommer ju bli som ett minilov och det är inte fyskam!
 
Har haft en del födelsedagsfirande då resten av min familj fyller år innom loppet av 2 veckor så kommer jag lite senare på året... Somnade så fort jag kom hem och var bara jättetrött men nu ska jag försöka ta mig till gymmet och se om det går framåt eller ej, men ha en bra onsdag allihopa!

 
 
Allmänt | |
#1 - - purposes.blogg.se:

Hoppas det gick bra på NP då ^^

Svar: Tackar! jag hoppas också det!
Malin Lundgren

Upp