And if I was a bird I could teach you how to fly

Gårdagens kväll bestod av tittandes på träning, det börjar dra ihop sig mot tävling och det börjar övas på tävlingsvarv vilket alltid är roligt. Malin som är dålig på att planera kom även till skolan 1h för tidigt så nu sitter jag ensam på skolan och väntar på att det ska börja komma några... Kul att börja fredagen på haha... hur jag tänkte igår är oklart men aja.. Sista dagen innan lov känns mycket skönt, fortfarande surt att vi slutar fyra men vad gör det om 10år? 
 
För att uppdatera lite med min fot så har det nu gått 2 och en halv vecka sedan operation och jag tog bort stygnen i tisdags, det kliade hur mycket som helst tt ta bort dom och det sved även lite men det såg fint ut så det var ju skönt! Dessutom fick jag duscha min fot för första gången igår och det var sådan frihet att slippa plastpåseduscha... Plåstrerna for av och var tvungen att fixa ihop egena plåster men jag behöver egentligen inte ha något plåster mer men det känns som ett skydd iaf nu när jag bär den snygga skon så inte skorpan lossnar. Har fina bilder på såret men jag tror inte jag visar dom här..inte än iaf!  Kan även gå utan kryckor med denna skon och det utnyttjar jag när jag kommer hem från skolan, de första jag gör är att lägga undan kryckorna och använder dom inte om jag inte ska utanför huset! Kan även sova på mage igen !!!!! nu svullnar inte foten så då är det lugnt, behöver inte ha den i högläge när jag sover längre. 
 
 
Träning | |
Upp