Ja, jag vill resa!

Jag vill verligen fara och resa en massor och gärna nu! Jag vill bli mer än dubbelt så brun som jag är nu, jag vill ha solblekt hår, jag vill bada i kristallblått hav NU. 
 
Följ min blogg med Bloglovin
Resa | |
#1 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

jag vill också resa! sååå underbara bilder

Svar: ja jag vill fara långt! ja men visst! :)
Malin Lundgren

#2 - - Prietha:

Vill också resa!

Svar: ja eller hur!
Malin Lundgren

#3 - - Thea:

Åh vad fint!

Svar: ja älskar sånna här bilder!
Malin Lundgren

#4 - - Erika:

DET hade inte varit fel :)

Svar: nej verkligen inte! :)
Malin Lundgren

#5 - - Alice:

Åh, så härliga bilder!

Svar: ja men visst! :)
Malin Lundgren

#6 - - Emma Engström:

Skulle inte vara fel att åka ut och resa!

Svar: nej det hade suttit väldigt fint!
Malin Lundgren

#7 - - enya:

Sv; haha hoppas jag med :D

härliga bilder!

#8 - - Netti:

Åh vilka fina bilder och jag vill också resa! :-D

Svar: ja jag vill fara till australien
Malin Lundgren

#9 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Verkligen så härlig inspiration :)

Svar: åh ja jag älskar att titta på bilder och göra collage! :)
Malin Lundgren

#10 - - Sanna | Beauty & Design:

Gud vad underbart! Hade inte tackat nej till en resa nu :)

Svar: nej verkligen inte! :)
Malin Lundgren

#11 - - Kajsa:

åh vem vill inte!!

Svar: ja så skönt!
Malin Lundgren

#12 - - Amanda Engberg:

Jag vill också resa, komma bort ifrån Sverige ett tag! :)

Svar: Ja men eller hur! :)
Malin Lundgren

#13 - - Fani:

Åh jag har också världens resesug alltså (som bara blev starkare då jag såg alla de här fina bilderna). Gaah!

Svar: haha ojdå men ja så sugen på att boka en resa! :)
Malin Lundgren

Upp