hejhejhej igen

Det känns som att det ofta blir såhär, jag är aktiv ett tag här sedan inte alls haha jaja det får gå ibland! skolan är fortfarande något jag verkligen inte längtar till och jag antar att det kommer vara så ett tag men rullar ändå vidare. Idag så fick jag också änligen samtal från min läkare då jag fortfarande är fruktansvärt stel i foten så bestämdes det för en månad sen att jag skulle käka antiinflammatoriskt men det har inte släppt förrutom att jag inte blir lika svullen i foten efter träningen så idag ringde han och nu väntar jag på remiss till röntgen, och det med blandade känslor. Han tror att det kan vara någon benbit som typ lossnat och fastnat eller något och den borde då synas på röntgen men det tror ju inte jag så det bra med detta är att det nog kan uteslutas en orsak till att jag är så stel det dåliga är om det är något där så måste det nog troligtvis bort också... och jag vill gärna inte bli snittad igen nu när jag äntligen börjat träna for real! menmen som mamma och pappa sa att det är bättre att det görs nu så du inte dras med det hela livet!
Men jag drar inte läpp för det! Idag fick jag tillbaka två provresultat ena i matte haha ja rip matte... men träningslära gick så bra som det kunde gå och jag är så nöjd eftersom det är ett ämne jag verkligen gillar och lägger ner min tid på! hehe annars tycker jag att skolan borde lämnas i skolan och inte följa med hem i största mån!
 
 
 
Allmänt | |
Upp