Lördag

Hejhej hoppas att allt är bra med er!
Jag har haft lov nu i mer än en vecka och det känns så bra, jag är så utvilad! Jag har försökt att ta det lugnt och vila och bara slappna av och det tycker jag att jag hat gjort också! Ikväll så är det lite bowling på schemat och sen även gå till kyrkogården för att tända ljus för nära och kära som gått bort❤

Jag är även så sugen på att det ska komma ett brev till mig eller ett samtal från sport medicin med svar från mina röntgenbilder som jag tog i måndags! Det är så jobbigt att vänta och jag vill veta så snabbt som möjligt. Jag vet inte ens vad jag ska förvänta mig och vad jag vill att det ska visan... Jag vill inte att det ska vara något för jag vill inte bli snittad igen då jag ganska nyss fått börja träna igen och jag vill åka snowboard denhär vintern! Men jag vill samtidigt att det ska vara något så jag vet varför jag har ont och är så stel för det är ju såklart inte kul. Så jag vill ha svar så jag vet vad jag kan förvänta mig..gillar inte att inte veta..
Kram på er hoppas ni får en fin lördag!
| |
Upp