Kevin Murphy blonde angel wash

Beställde denna i somras då mitt hår började bli en väldigt varm ton, inte gult men mera guldigt så jag beställde denna som är ett silvershampoo och jag är så himla nöjd! Det luktar otroligt gott och jag märker iallafall direkt efter duschen att min hårfärg blir lite kallare, inte så jätte märkbart men jag tycker det syns. Så tänkte bara tipsa er om Kevin Murphys produkter! Jag klippte mig för ett tag sedan och där använder dom Kevin Murphys produkter och dom är guld! Så tips tips tips!
HÄR kan ni hitta den! 
tips & trix | |
#1 - - Maja H:

Men va snygg förpackning den hade med då, låter som den e bra! :D
kramis

#2 - - Linn Strömberg:

Bra tips :D

#3 - - Josephine:

Tack för tipset! Använder själv Björn Axéns silverschampo efter min senaste färgning och jag tror att det funkar bra. Har bara använt en gång men hoppas på förbättring annars köper jag denna! :)

Men eftersom jag har en del orangeatoner i håret så kanske jag måste köra på en sån där liten förpackning från Schwarzkopf först (finns en för gult och en för orange).

#4 - - N:

Kul med tips!

#5 - - Josefine:

Oh bra tips :D

#6 - - Josefin:

Tack för tipset :)

#7 - - MADDISENJ.SE:

Bra tips!

#8 - - Julia HW:

Kul tips!

#9 - - Amanda:

Kul att du är nöjd :D

#10 - - Enya シ:

Sv; åh tack fina du!!

Kul med tips, letat efter liknande :D

#11 - - AW - Fotograf:

Tack snälla :)

Upp