how will I know

På något vis blev det helt plötsligt -17 här och det har snöat och jag är överlycklig! Älskar vintern snö och kyla! Bruno fick sig en långpromenad idag med mig och Jesper, bilderna är dock från en promenad innan jul någon gång! 

Har vänt på dygnet helt, somnar vid 5-6 varje dag och vaknar vid 2 varje dag... Dåligt men vad gör det om hundra år? 

Har också kommit in i en period då jag älskar att tända Doftljus och få mitt rum att lukta gott!! Så härlig känsla! Brukar också ha såhär doftolja över ett ljus också luktat det väldigt gott från det! Jag har para knas för tillfället så kan inte inhandla något men jag vill verkligen köpa lite saker till rummet snart!! 
Ha en bra dag kramkram!

| |
#1 - - sarah:

fina bilder

#2 - - Sarah:

fina bilder

#3 - - sarah :

fina bilder

Upp