conch

 Hej på er!
Lovet är alltså snart slut och jag är verkligen inte redo för det! Menmen har inte alls mycket kvar i skolan nu, det är mest nationella och dom får ju som gå lite som dom går. Lovet har ändå gått rätt så snabbt och det har varit en lite bergodalbana för mig känslomässigt men jag mår bra nu! Så lite för att berätta vad som hänt så har jag och Moa hunnit se en hel del grey's anatomy och det är inte fyskam, det har kännts som att huset skulle blåsa bort under några dagar, jag hann sola en dag under filt men vad gör det? Har tränat en hel del och lyckades få mig en faceplant på gympaträningen då jag missade golvet när jag skulle släppa stången hehe dansade även en hel del den träningen och många utav mina moves förekom med böjda ben vilket gjorde att jag vaknade upp med träningsvärk haha. Snart är det även nära att klara en pullup som är ett utav mina mål innom träningen! Har haft tjejkväll och övernatting med tjejer från min klass vilket var supermysigt. Träffat min kusin Maya och hunnit träna med henne, sedan for hon så kom kusin Lina upp med hennes 3 månader gamla bebis som förövrigt var det sötaste jag sett! 
Sedan till detta..... Jag har piercat mitt öra! På lördag morgon begav jag mig till Maria som gått med på att ta hål i mitt öra, så jag hade beställt kanyler och läkörhängen så detta skulle kunna genomföras! Det är alltså conch piercingen och det är den som är "mitt i örat". Det gjorde faktiskt inte ont eller så men nu dagen efter så är det ganska ömt men inte alls så farligt som jag trodde, jag förväntade mig nästan ett hel svullet öra haha. Så jag är supernöjd verkligen och har ni några frågor om detta så fråga på!
 
Babbel | |
#1 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Hoppas det känns bra att komma tillbaka till skolan ändå :)

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Det blev superfint! :)

Svar: tack så mycket!:)
Malin Lundgren

Upp