elegant and bold

Innan jag skriver något annat så tycker jag att ni borde ta och lyssna genom vance joys album om ni inte redan gjort det, jag har numera kommit fram till att jag verkligen gillar hans låtar!
Efter gymmet igår så for jag och Jesper till konsum och köpte en hel del frukt och vaniljsås och en liten godispåse och gjorde oss en supergod fruktsallad efter dusch. Sedan satte vi på predestination, som faktiskt är sevärd! handlar om lite tidsresning och som alltid gör en förvirrad och är aldrig riktigt som man tänkt sig så den tipsar jag om! Så idag har jag inte gjort så mycket, somnade vid 1 kanske i natt och vaknade halv 12?!?!? vad hände, jag brukar inte vakna senare än 10 oftast, men det var ju kanske behövligt ändå! Så jag och Jesper klev upp och käkade frukost. För mig blev det havregrynsgröt med rester av våran fruksallad och jordnötsmör som blev jättegott gjorde mig en macka till det också. Chillade lite och värmde sedan jättegod tomatsoppa från Kelda, sedan så lite plötsligt for jag och pappa till farfar med min faster då han ganska nyss ramlat och brutit lårbenet så vi besökte honom idag då han opererades igår. När vi kom hem igen så for jag till Jesper och sedan träning och sedan nu är jag hos Jesper igen. 
Ska nog sova snart kanskekanske eller jag vill det iallafall men ha det så bra kära ni och sov så gott! kram kram!
Lite blandade bilder från instagram där jag inte är så aktiv men ni får gärna följa mig mmalinlundgren heter jag där med! Och vill ni se mina mystorys eller om ni känner mig kan ni ju adda mig på snapchat där jag heter likadant haha.
 
 
 
Allmänt | |
Upp