om 28 dagar

så är vi tillbaka igen på denna fina ö, nämligen kreta. Ska bli skönt med lite sol innan sommarn börjat i Sverige så hoppas på att det hinenr bli lite varmt innan vi far. 
Har förövrigt massa massa prov kvar nu och jag känner mig faktiskt ganska lugn.. kanske är dåligt men känner lite att nu får det gå som det går också hoppas vi att det räcker! Det känns faktiskt inte lågnt borta nu med sommar och allt, veckorna swischar bara förbi och det gillas! Nästa vecka är endast 3 dagar så det blir väldigt skönt! Hade förövrigt skönaste dagen idag, började med sovmorgon som blev extra länge för mig eftersom jag skulle till tandis på kontroll och allt såg bra ut så jag for till skolan kvart i ett och började halv två så jag har bara chillat idag!
Pappa spontanköpte även en båt idag och det var ju roligt för jag gillar att åka båt haha, nu hoppas jag på ett inköp av en wakebord för det hade ju faktiskt varit superroligt att testa på! Någon som testat och vet om det är svårt? Kan ju åka snowboard och det kanske kan vara lite till hjälp även om det är en helt annan sak hehe.
Resa, Skola | |
Upp