We don't have to take our clothes off

Hejhej!
Rullade in till stan idag med mamma och Moa och införskaffade mig 2 par byxor och 1 tröja, tänkte iaf visa vad jag köpt typ den senaste månaden ikväll så håller på att klippa ihop lite bilder nu!Kan även passa på att säga Grattis till Johanna som fyller 16 år idag! Grattis till dig fina du!
 
Detta lov kom mycket välbehövligt! Varit otroligt less på skolan sedan höstlovet och det ska bli så himla skönt med sommarlovet som kommer snart, det är alltså inte länge kvar och cirka 3 dagar innan vi slutar så har jag nyss kommit hem från Kreta vilket känns också superskönt! En vecka i värme innan värmen kommer till Umeå!
 
Har även börjat känna en viss typ av ångest över mitt liv, jag börjar bli gammal? Det känns som att allt går så snabbt och snart är skolan över och vad ska jag göra då? Ska jag plugga direkt och få det bortgjort, vill jag bli läkare eller orkar jag plugga så länge, vill jag resa direkt efter jag slutat gymnasiet. Ahha haha så oklart vad jag vill göra med mitt liv, känns som att åren mellan 20-30 bara kommer flyga bort också är man där 30år. Jag vill inte ångra något jag gjort eller inte gjort i mitt liv.  Men antar att jag borde sikta in mig på nuet och fokusera på det, se till att klara gymnasiet så som jag vill.
Men nu ska jag ta att börja göra mig redo inför lite gymnastikträning som jag hoppas att jag kör lite styrka på men antar att det kommer sluta med att jag sitter och tittar på alla fantstiska människor i våran trupp!
Ha det bra!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp