You just took for granted that I want to skinny dip

H&M i mitt hjärta, köpte de blåa jeansen som förövring är assköna och assnygga för endast 199:- sedan den vita tunnstickade längärmade med spets för 99:- hur nöjd som  helst över detta, behöver verkligen byxor och jag känner mig inte fattig efter detta superköp. Sedan två par byxor för 99:- styck, dessa har resår i midjan och sedan bara supersköna, ena paret är mörkblåa/marinblåa svårt att se på bilden men superfina! 
Sedan har vi varit en tur på maxi, vi såg att de hade gainomax bar 3 för 30kr så vi slog till, orkade inte ta kort på dem men de var i smakerna  hallon, blåbär och mint. Har inte smakat celsius nya päron smak så köpte med en sådan och då fick jordgubb kiwi också följa med. de kostade 20kr styck med pant. Införskaffade även favvoinpackningen och balsamet 
Var även in på bikbok förra veckan och där hade dom 2 för 99kr på vissa kläder så jag hittade detta fina linne men så fin rygg, sedan köpte jag även en helt vanlig vit bommullströja så de två för 99kr, hade ett gammalt presentkort där så det passade jättebra attanvända det! 
 
 
Inköp | |
#1 - - Carro:

Härlig shopping :)

Svar: ja mycket, så nöjd:)
Malin Lundgren

#2 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vad mycket bra shopping:) Perfekt när man har presentkort att nyttja också:)

Svar: ja det är så bra när de kommer till användning! :)
Malin Lundgren

#3 - - Hanna:

Vilka toppeninköp!

Svar: verkligen!:)
Malin Lundgren

#4 - - Kattis:

Härligt när man kan hitta kläder man behöver för en billig peng!:)

Svar: det är så härligt!:)
Malin Lundgren

#5 - - sarah:


fina kläder

Svar: tack så mycket!:)
Malin Lundgren

#6 - - sarah:

Tack visst är han .. min bebis

#7 - - ExklusivaMoi:

Trevligt att få spendera till sig sj =D... hallååå lönen, komsi komsi nu!! Men men det är "bara" 13dagar kvaaar eller mindre än 2 veckor *S*

#8 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt med lite nytt :)

Upp