Tb

 
Tb till när jag började träna efter jag hade opererat mig. Spännade men framförallt roligt! Denna sko var nämligen avtagbar men jag kan lova er att det inte luktade mumma när det var dags att lägga ifrån sig den. 
 
Funderar lite över vad jag har för mål med min träning, har jag ens ett mål? Har jag spikat ett mål eller är det bara något jag drömmer om?
Det jag vill är att vara stark, att orka mig själv och att min kropp mår bra, och där kommer ett problem. Att orka lyfta sig själv blir såklart tyngre om man väger mer, ganska logiskt och vill jag orka lyfta mig själv kan jag välja mellan att bli lättare eller att bli starkare.. Under min träningsperiod på gym så har jag sett resultat men samtidigt inte! Jag har inte blivit lättare i massa men jag har blivit starkare, och det har ju varit ett mål så grattis till migsjälv! Jag har tränat så pass att jag orkar lyfta min kropp en gång med hakan över en stång, en pull-up som vissa kallar det. Vissa perioder orkar jag det, andra perioder inte och det kan till och med variera från dag till dag och det får jag acceptera!
 
Så mitt mål framöver är att åtminstone behålla min styrka och kanske till och med bli starkare! Det behöver absolut inte gå snabbt på något vis eftersom då måste jag öka mängd träning och kommer troligtvis se det som en förlust om jag inte lyckas så allt är ett plus! Mitt stora mål är att en dag klara muscle-up och det är det och så är det med det helt enkelt.
 
Träning | |
#1 - - Släpp taget. följ flödet:

Tycker du är fantastiskt duktig som är iväg och tränar över huvudtaget! :) Hejjar på härifrån!

Svar: åh tack så jättemycket! blir jätteglad :D
Malin Lundgren

Upp