Jag ägnade inte mycket tid åt den tanken

Hejhejhej jag finner en hel del sommarbilder nu för tiden, men så blir det ju ibland. Jag vaknade typ halv 6 klarvaken så märkligt men jag lyckades somna om så sov jag till nio sedan låg jag och mojna till 10. Dagen erbjuder något slags träningspass om ett tag sedan så är det läger för konfirmanderna i obbola som vi ska med på och det kommer nog bli trevligt! Jag pratar nog en hel del om vädret haha så jag kan ju säga att det är snöstorm just nu men minusgrader och det gillar jag! Lite roligt är det att mamma och pappa planerar att eventuellt måla taken i vårat hus vita, just nu är det ljust träfärgade så nu börjas det med toan nere haha vi får hoppas att det blir bra. 
Allmänt | |
#1 - - bella:

Vacker bild!

Svar: åh tack så mycket!:)
Malin Lundgren

Upp