Om ni vill får ni gärna följa mig på instagram

 
 
 
Mmmalinlundgren heter jag där med!
 
 
 

idag så jobbar jag... såklart när det alltid är lite bättre väder.. aja nu är det inte mycket kvar och dagarna går ganska snabbt vilket är jätteskönt! Jag har sovit väldigt dåligt dom senaste dagarna vilket har gjort att jag har sovit länge och inte klivit upp när jag egentligen borde och så har jag drömt massa otrevliga saker. Igår var jag ledig och då regnade det ju nästan hela dagen så jag passade på att påbörja städning av mitt rum men det kommer nog att ta några dagar.. KAOS. På kvällen så for vi ut till stugan och körde lite båt till Karlsborg och Storklyvan, det var rätt så vindstilla så det var härligt. 
Jaja nu ska jag gå och mata katten också ska jag ta mig en dusch innan jag far och jobbar, jobbar till kl 6 så mina friendos ni får gärna hälsa på mig! ;) :D
KRAMISAR
 
Allmänt | |
#1 - - Johanna Utterberg:

Hoppas jobbpasset går fort och att du får en trevlig dag!

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Lundgren

#2 - - Henrietta Nylund:

Härliga bilder!

Svar: Tacktack! :)
Malin Lundgren

#3 - - Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare:

Lycka till i tävlingen och tack för ditt bidrag, om du vill får du gärna även följa min sida på facebook. Du ser länk dit i inlägget ^^ Kram!

Svar: tack så mycket! :)
Malin Lundgren

#4 - - CAICAIS.BLOGG.SE~:

sv; hahahah åh tack!! Detsamma :)

Svar: Tackar! :)
Malin Lundgren

#5 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

så jobbit när man sover dålgit :( det påverkar ju allt

Svar: ja det gör det verkligen! :(
Malin Lundgren

#6 - - Angelica:

Usch då, hoppas att du får sova bättre inatt! Dålig sömn kan verkligen förstöra allt.

Svar: Ja man blir verkligen så trött på dagen! Nu har jag fått sova bättre! :)
Malin Lundgren

#7 - - Alice:

Hoppas du sover bättre snart! :)

Svar: Ja det hoppas jag med! :)
Malin Lundgren

Upp