20 snabba frågor om mig

Hur gammal är du?
- Jag är 16 och fyller 17 iår
 
När vaknade du idag?
- Jag somnade i soffan så jag vaknade när pappa klev upp så cirkus halv sju sen somnade jag om till kvart i nio ungefär.
 
Vad åt du till frukost?
- Mammi gjorde frukost åt mig så det blev jordgubb rabbarber kvarg med flingor, rostmacka med rökt skinka, kanelknäcke och ett glas mjölk och en nektarin till det.
 
Nämn 3 saker man kanske inte visste om mig.
- Jag lutar mig sällan emot ryggstödet när jag åker buss eller bil om jag inte sitter i baksätet i en bil eller åker buss lite längre oklart varför jag gör det men det är mer bekvämt oftast tycker jag.
- När jag duschar lyssnar jag oftast på musik och då är det konsert där inne.
- Jag ÄLSKAR banan och gärna med jordnötssmör.
 
Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
- Mest nöjd med mina ögon eller ena ögat då mina ögon har väldigt olika form. 
- Minst nöjd med mina öronsnibbar skulle jag nog säga då jag i princip inte har några.. de är som fastväxtna i skallen haha, kan ju säga att jag skulle vilja ha öronsnibbar så jag skulle kunna ha mer hål i öronen :D
 
Vad har du gjort idag?
- Sprungit/promenerat med vår hund, dekorerat hemmet inför studentfika, sett på utspringet och när dom åkte iväg på flaket, fikat en massor!!!!! Ätit god middag och sedan typ halvsovit resten av kvällen. (Min storasyster har alltså tagit studenten idag åhh så stolt över henne och stort grattis!)
 
Vilken film såg du senast?
- Jag tror att det var the lone ranger med Jesper fast jag tror att jag slummrade till ibland.
 
Är du besatt av någonting?
- Ja verkligen min mobil, svider att säga men det är jobbigt att inte ha den bredvid mig hela tiden så fort jag har lite att göra eller väntar på något så tar jag alltid fram mobilen, sedan är jag nog besatt av Jesper också, oglillar starkt att vara ifrån honom!
 
Beskriv en perfekt dag.
- Jobbig fråga men den får gärna innehålla god mat såsom hotellfrukost, basilikakyckling, våfflor osv hehe sedan bra sällskap av Jesper, vänner och familj, ser gärna att någon form av träning får vara med och bra väder med sol sedan ett avslut med filmmys med Jesper.
 
Beskriv platsen du befinner dig på just nu.
- Ligger i min säng som är rätt så stor och skön men full med grejjor på sidan jag inte sover på, så mittemot mig ser jag en TV på två "hyllor" Ovanför ser jag min kära blomma och lite prydnader, till vänster om mig är ett nattduksbord med massa saker på såsom sockar, ljuslycktor, mattebok, celsius osv. På väggen sitter två hyllor med en annan blomma, lite ljuslyktor, mina parfymer och nomineringar från gympan, sedan kommer ett fönster som står öppen för det är asvarmt på mitt rum också ett rör från kaminen, på min högra sida är en halv vägg och därbakom är min garderob. 
 
Vad lyssnar du på just nu?
- Fågelkvitter utifrån 
 
Hur går du helst klädd?
- Löpartights och en skön kofta eller tjocktröja också nike skor :D
 
Morgon eller kvällsmänniska?
- Inget utav det skulle jag tro men är inte alls pigg på mornarna vaknar oftast senare än vad jag borde klär på mig och småspringer till bussen, men mer kvällsmänniska isf men ibland kan jag inte stå emot sömnen. 
 
Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
- Ah nu har jag då 2 år kvar av skolan men hittills samhällsvetenskap, träningslära, slöjd ja jag vet inte men aha det jag tycker är lite roligare är jag också duktigare i. (hatar språk för jag fattar ingenting haha så jag suger på det också hehe)
 
Vad köpte du senast?
- Cirkus ett kilo godis på konsum då de var medlemspris
 
Vilken är din favoritaffär?
- H&M är 10/10 men även Stadium ligger nära hjärtat
 
Vilka smeknamn har du haft?
- Ja vanligtvis Malla, Mallan sen har jag haft andra som uppkom under högstadiet nipplarn(haha det började som nippran sen blev nipplarn lite oklart?) och såklart alla kägnamn hmm..
 
Vad är dina största svagheter?
- Jag ger upp ganska lätt, går det inte som jag vill eller om jag inte klarar det så skiter jag oftast i det vilket är väldigt väldigt dåligt och händer ofta under min rehab då det frusterar mig så oerhört att jag inte klarar dessa balansövningar och jag vill bara skrika på min fot i aggression men det funkar ju inte så...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Migsjälv | |
Upp