Nutellakladdkaka är inte fyskam!

Gjorde en smarrig nutellakladdkaka i lördags och HÄR finns receptet, ändrade det lite under bakningens gång men inte någon större skillnad!
 
Förövrigt så har jag ju inte skrivit på ett tag och ber om ursäkt för det men nu blev det så... Har imorgon prov i samhälls som jag inte alls är förberedd på och vill verkligen inte plugga till, sedan förbereder vi tal inför muntliga nationella i svenska 1 som jag inte har rett ut än... sedan händer det saker hela tiden runt omkring, snart dags för tävling i Kiruna, jag har blivit av med stora klumpfoten mot en mindre aircast som är vit och ljusblå och det är jag mycket nöjd över! Det tränas en hel del och jag och Jesper umgås väldigt mycket som jag gillar, fått sjukgymnastik med rörelseövningar osvosv. 
Nu kom jag ganska nyss hem från skolan så ska alldeles strax fara till konfaträff med konfirmanderna, idag ska det lagas mat! Ska försöka bättra mig med detta för det är ju faktiskt väldigt roligt att skriva saker haha men vi höres kram Malin!
 
Babbel, Mat | |
#1 - - ExklusivaMoi:

Mjaaa allt med nutella är lite... magstarkt nu mera för mig!! Föråt mig en stooor crepes i Paris får några år sen med just nutella samt bananer i =P... har inte återhämtat mig än faktiskt, HAHHAA! Men en kladdkaka ska iaf va så härligt kladdigt som denna på bild <33

Svar: åh nej vad synd nutella som är så gott, men nutella crepes med bananer lät ju faktiskt riktigt gott också! Ja den var rinnig samma dag som den gjordes men dagen efter hade den tagit ihop sig i kylen! kram
Malin Lundgren

#2 - - Hanna Karlsson:

Ååh vad gott! :D

Svar: Ja supersmarrigt, jag tipsar att testa denna!
Malin Lundgren

#3 - - melinda - mamma till Nova & Leon:

men gud va gott!!! :)

Svar: ja faktiskt riktigt smarrigt!:)
Malin Lundgren

#4 - - Marie:

Gud så gott:)!!

Svar: ja verkligen!:)
Malin Lundgren

Upp