SISTA VECKAN

ÅHH det är alltså sista skolveckan för mig denna vecka! På fredag kväll far jag ju nämligen till Kreta en vecka och när jag kommer hem så är nästan satta och så är det bara en vecka så är det skolavslutning och sista veckan är aldrig jobbig så wohooo för det, hoppas bara att vädret kan komma ikapp lite!
Men bara för att det är min sista skolvecka så har jag inte lite att göra för det.... Hade muntligt prov i SAM om internationell politik, det gick mycket bra och kirrade ett B och det är jag oerhört nöjd på då jag inte brukar brilliera på muntliga prov hehe... Imorgon vankas matte nationella i samanlagt 4h känns verkligen bajsdrygt men aja hoppas bara att det ska gå bra! Sedan har jag bokredovisning i svenska, inlämning av träningsschema typish på träningsläran, en engelsk podcast som ska spelas in, en statistisk undersökning i matte som ska göras och sen tror jag att jag fått med allt så jag ska börja gräva in lite i det strax... 
 
Men somsagt varit lite frånvarande här då det har varit en jobbig tid för min familj, jag har haft så himla mycket i skolan att jag nästan aldrig kunnat slappna av och sörja det som hänt.. så jag tar det som det kommer också får ni väl stå ut med att bloggen inte prioriteras för tillfället.. men jag ska förhopnningsvis kunna ta massa fina bilder i Grekland som jag kan visa sen! Ha en superbra vecka och hoppas att alla nationella har gått bra för er eller komemr gå bra för er om ni har några kvar! kram kram
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Michailas:

Gud va skönt att åka till Kreta :D

Svar: Ja verkligen kommer bli superskönt, lite stressad över packningen bara.. :D
Malin Lundgren

Upp