aminosyroglassar

Hejhej! 
Idag så har jag sovmorgon till 12.15 så jag gick upp 9 och gick med Bruno, käkade lite frukost och for till gymmet och sprang på crosstrainern och sen rygglyft och stretch, skönt! Nu när jag kom hem slängde jag in aminosyroglassar i frysen så jag kan ta en när jag kommer hem från skolan! Alltid sugen på något då så det passar ju bra! 

Gjort sånna förut men då hade jag i brutalt mycket aminosyror så det blev inte alls gott så nu gav jag det ett nytt försök! Jag tog 3 dl vatten och 2 skopor aminosyror med smak tropical så får jag se hur det blir!


Till lunch drog jag ihop en havregrynsgröt bara för att jag inte orkade göra något annat i denna hade jag 1dl havregryn 2dl vatten och 1 1/2 tsk kanel och åt det med blåbär! 

Nu ska jag kila till skolan! Ha en bra dag, kram! 


| |
Upp