Renbäddat

Igår kväll så renbäddade jag och gud så jag älskar det! Jag har varit sjuk i veckan så jag har legat hemma och tittat på filmer dag in dag ut. Jag har inte varit helt supersjuk utan feber och hosta tillräckligt för att inte orka någonting. Igår så började febern vända så jag tog tag i att städa rummet men jag hade inte så mycket till ork så det tog hela dagen. Det var det värt!
Blir lite stressad över att jag inte har pluggat något under mina sjukdagar eftersom vi har 2 prov nästa vecka och 2 inlämningar som är för mig lite oklara? Jaja det brukar alltid lösa sig, måste bara se till att ta tag i det! Har även fått något fel i ryggen och kan inte böja den bakåt utan att det tar imot hmm mycket märkligt men det lär gå över om någon dag hoppas jag! 
Ha en bra dag kram!
 
Allmänt | |
#1 - - anna:

så underbart när man äntligen blir frisk och byter lakan och allt känns så där rent och underbart haha

#2 - - Anna Sofia:

Skönt att du verkar bli bättre! Synd med ryggen bara, men det går nog över :) Älskar renbäddat, speciellt när man har varit sjuk för då känns påslakanen extra smutsiga haha :D

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh, bästa känslan ju!

Upp