fredag!!!

 
Hejhej! Dagen började och jag var jättetrött och ville verkligen inte gå upp imorse, tillslut tog jag mig upp och mamma var fortfarande hemma innan jobbet så jag hann träffa henne, pappa är och bygger en altan någonstans vid storuman. Bruno ville inte äta sin frukost idag så det misstänks att han käkat någon socke eller liknande men nu när jag kom hem så var han lite piggare iallafall vilket var jättebra! Men skolan börjades med lite idrott, sen hade vi svenskatal och det gick väl inte jättebra menmen jag hade inte lagt ner någon tid på det heller så jag är inte besviken! Sen fortsattes det med lunch, så religion och sist matte. Jag tycker inte om denna mattekurs!! 
 
Just nu händer inte så mycket spännande i mitt liv så jag vet inte riktigt vad jag ska berätta så det blir mest bara om min dag! Men ni får ha en så bra fredag och en bra helg! kramisar
 
 
Allmänt | |
Upp