Tisdag den femtonde september

Just nu vill jag baka massa saker, men jag orkar aldrig och det känns som att jag aldrig hinner menmen.
 
Igår hade vi match mot Mariehem och vi gick där ifrån med en 2-1 vinst vilket absolut var superkul! Mindre kul var att världens bästa Isabelle gjorde illa sig.. Det visade sig att hon brutit foten och nu väntar hon på operation, verkligen surt! Men vi hejjar på att allt kommer gå så smidigt som det kan ♥
 
Idag så var dagen så seeeg, har inte sovit så mycket inatt och verkligen inte gott så jag halvsov mig igenom dom 2 fösta lektionerna och sen orkade jag verkligen inte gå ner till universum och käka så jag köpte mig en macka på Iksu och dom är 10/10. Det börjar snart bli dags att fara iväg på gymnastikträning, idag är det trampettdag och det är något jag behöver träna på så det är ju bra! Det är så kul att äntligen kunna vara med igen efter ca 1,5 år. I tisdags lyckades jag köra handvolt sträckt halv och framåtvarv ligger nära hjärtat så det var superkul att det fortfarande satt kvar!
Kramisar!
 
 
Allmänt | |
Upp